فرقان و بصيرت، سلاح پيروزي در هر فتنه اي است
طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

امام جمعه سروستان:
به همت بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور شهرستان سروستان، همایش بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور جمعي از دانشجويان، مديريت و پرسنل دانشگاه پیام نور، مسئولین شهرستان و جمع كثيري از مردم سروستان در تالار کاخ ساسان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاين، حجت الاسلام خرسندی، امام جمعه سروستان در اين همایش به بیان شباهت ها و تفاوت های فرقان و بصیرت پرداخت و گفت : بصیرت تشخیص حال و آینده را شامل می‌شود و فرقان تشخیص فعلیت است.در قرآن بصیر به خداوند نسبت داده شده که اعلم به حال و آینده است اما فرقان به انسانهای با تقوا گفته شده است.

سيد علي خرسندی در بیان وجه اشتراک این دو واژه افزود: زمانی که فضا تاریک شد مسائل قابل تشخیص نیست اما کسی که فرقان و بصیرت دارد در فضای تاریک می‌تواند صره را از ناصره تشخیص دهد.

وي در ادامه با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت :در این فتنه فضای غبارآلودی بر كشور ما حاکم شد اما با روشنگري هاي عالمانه مقام معظم رهبري،مردم به تبعیت از مولا و رهبر خويش در روز نهم دي ماه تشخیص بر حق دادند و دشمن زمینگیر شد که این مساله بیانگر شناخت ، اعتقاد و اعتماد مردم نسبت به ولایت مطلقه فقیه و تبعيت از ايشان بود.

در بخش دیگری از این همایش فاطمه آلیا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از نقش مدیریتي بسيار مهم رهبری در مهار فتنه، نقش خواص در فتنه و همچنين نقش بی بدیل مردم مومن، متعهد و انقلابی ايران اسلامي در خلق حماسه 9 دی سخناني ايراد كرد.

وی با گرامیداشت یاد شهدای هشت ماه جنگ نرم، شهدای فتنه سبز، افزود: یوم الله 9 دی این پیام رسا و روشن را با خود داشت که چراغ پرفروغ انقلاب اسلامی با این بادهای مسموم دشمنان خاموش نخواهد شد تا به انقلاب جهانی منجی عالم (عج) بپیوندد . 

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان






تاریخ: 11 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 35811
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن